Kezelési útmutató

Nem jön e-mail a rendszertől


Ha nem találjuk a rendszer által küldött üzenetet, minden esetben ellenőrizzük a spam/levélszemét, valamint a promóciók mappákat a levelező programunkban! Ha oda érkezett bármilyen rendszerüzenet, tanítsuk meg a levelező programot arra, hogy ez nem kéretlen levél (pl. "Ez nem spam", "feladó hozzáadása a megbízható küldőkhöz", stb.)!

A kézbesíthetetlenség leggyakoribb oka, hogy a munkatárs hamarabb került regisztrálásra a rendszerben, mint ahogy az e-mail fiókja üzembe helyeződött. Ilyenkor az e-mail küldés "user or account not found" hibával meghiúsul.

Másik probléma lehet, ha az e-mail címhez tartozó postaláda betelt. A rendszer adminisztrátorai ellenőrizni tudják, hogy ilyen jellegű-e a probléma. A postaláda helyfelszabadítása önmagában nem elég, mert a rendszer néhány próbálkozást követően felfüggeszti a kézbesíthetetlen címzettnek való üzenetküldést. Ilyenkor az e-mail fiók helyrehozatalát jelezni kell a rendszergazdának, aki feloldja az e-mail cím felfüggesztett státuszát. Ezt követően pár perc elteltével érdemes újrapróbálni a rendszerüzenet kiküldését.


PFA 2024